Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hubnutí stehen rychle

 Zdravá strava a cvičení jsou v souladu mála způsobů, jak efektivně ztratit stehna tuku a udržovat ji v návratu . Je to bonus pro vaše celkové zdraví , také proto, že jí právo a dostat se do tvaru vám pomůže ztratit tuk v jiných částech těla stejně. Pokud se chcete dostat vážně o ztrátu tuku stehen jsou kroky vedoucí k vám začali mohou stehna tónovací cvičení nabízejí velkou pomoc.

 
Jak ztratit tuk stehna pro muže
 
1. . Praktické stehenní tonizační cvičení
 
dřepy
 
 
 
Začněte ve stoje s nohama na šířku ramen od sebe. S rovnými zády , pokrčte kolena a zároveň stisknutím vzad zadku . Jak si dřepnout , budete přirozeně předklonit , aby udržel rovnováhu , ale ujistěte se, nemusíte naklánět příliš mnoho a udržet záda rovně. Jít tak nízké, jak je to možné , aniž by vám vaše paty se odlepit od země , pak se vraťte ke svému stoje . Opakujte tento pohyb v sadách .
 
Výpady
 
 
 
Postavte se rovně s nohama mezičasu jako nůžkami. Pokrčte kolena zadní nohu rybaření k zemi a přední paty pevně zasadil . Trup je držen rovně s abs zabývá jako ty vaše výpady . Když se vrátil až z výpadu se ujistěte, že nezamyká kolena . Pro zvýšení intenzity můžete držet závaží v ruce nebo činkou nad rameny . Výpady pracovat nejen stehna a jádro , ale pomáhají budovat rovnováhu.
 
Ležící zadek most
 
image003
 
Lehněte si na podložku vedení zádech byt a pokrčenými koleny , nohama pevně na zemi . Držte ruce u těla a zvedněte pánev směrem ke stropu . Chcete-li dosáhnout úhlu 45 stupňů se svým tělem . Ujistěte se , aby se zapojily své jádro a zároveň protahuje zadek a stehna po dobu několika bodech. Dolní se zpět na zem , a pak opakovat .
 
Zpět kopat
 
 
 
Zůstatek na jedné noze , zatímco mírně zvýší druhou nohu za sebou . Udržujte své jádro a zadek pevně a zároveň udržuje slabě kolenou , aby se zabránilo společné zamykání. Začněte předklonit , jak si lehce nakopat zvedl nohu zpátky. Udržujte své tělo rovně i když se budete předklánět , pocit úsek ve vašich hamstringy . Zaměřte se na mačkání svaly na zadku , jak zvrátit tento krok , aby se vrátil do vzpřímené polohy. Přepnout nohy. Opakujte toto cvičení několikrát a používat váhy , pokud chcete přidat trochu víc výzvu.
 
Pes tváří dolů
 
 
 
Směrem dolů pes je známý pózu z jógy , která pomáhá tón vaše stehna a paže , protože hmotnost je rozložena rovnoměrně mezi nimi. Ležel na břiše na začátku , pak položte ruce v ramenou , jako kdyby jste se chystáte odrazit od podlahy. Tlačit se s zadek vede své tělo do vzduchu. Vaše tělo by mělytvar písmene A. Držtepředstavují 60-90 sekund, než se opět sníží .
 
Pokud byste chtěli vizuální ukázky z těchto cvičení , na níže uvedený odkaz .
 
Níže je video , které ukazuje krok za krokem, cvičení pro stehna tuku rychle ztrácí :
 
 
2. . Do kardio cvičení
 
 
 
Pro efektivní ztratit stehna tuku musíte pracovat z celé vaše tělo . Jak zhubnout stehna rychle je komplexní. Když cvičíte , vaše tělo se změní tuk na využitelnou energii , takže můžete vydržet fyzické cvičení pro dobu. Otáčením tuků na využitelnou energii vaše tělo vám pomůže spálit přebytečné . Použitý tuk je převzat z celého těla, ne jen jeden konkrétní oblast .
 
Věci, jako je cyklistika , plavání , a dokonce i chůzi venku jsou plné tělo cvičení, které lze spalovat tuk stehna v žádném okamžiku. Přehrávání kolektivní sporty , jako je basketbal , volejbal nebo fotbal bude také pomoci při hubnutí , protože jsme větší pravděpodobností hrát déle uspokojit naše sociální a konkurenceschopnou potřeby.
 
3. . Změny ve stravování
 
 
 
Vystřihněte sladkosti z vašich kapalin.
 
Limonády , ovocné šťávy a dokonce i energetické nápoje jsou plné cukru a kalorií , které lze negovat spalování tuků účinky tréninku. Chcete-li zůstat hydratované , držet s čistou vodou , spíše než sport nebo energetické nápoje . Voda pomáhá odplavit toxiny v těle a také nepřidává žádné nové toxiny a nežádoucí kalorie . Můžete také pít zelený čaj pro boost antioxidantů . Zelený čaj má žádný tuk a jen asi 1-2 kalorií v jedné porci . Vypít sklenici čaje nebo vody před jídlem vám také pomůže cítit plnější , takže budete jíst méně .
 
Udržujte nízké carb stravy
 
Jíst příliš mnoho sacharidů způsobuje vyšší uvolňování inzulínu, kterýse zabývá body , když se změnil glukózu nebo cukr . To může způsobit přebytečného tuku sedět ve vašem těle. Low- carb diet pomáhají snížit tuku a zároveň umožňuje vašemu tělu , aby se sacharidy , které potřebuje jako zdroj energie. Potraviny se držet na nízké carb stravy patří nízkým obsahem sodíku , s vysokým obsahem bílkovin , jako je maso, kuřecí maso a ryby , listová zelenina, nezpracované a sýry . Vyhněte těstoviny nebo pečivo , zeleninu , cokoliv ze škrobnatých sladký a zpracované ovocné šťávy. Také se ujistěte, vyhýbat se jakýmkoli zpracování, balení potravin. Jedná se téměř vždy plné jednoduchých sacharidů a obsahují mnoho nezdravé , tuk Podpora aditiv a konzervačních látek .
 
Mějte nízkokalorická dieta
 
Ztráta asi 2 libry týdně je zdravá stopa , aby se na důslednou hubnutí. Aby bylo možné udělat Pokuste se v méně kalorií, než spálíte denně . Zdravé místo pro start je na 1500 kalorií denně . Omezte příjem tuků na 35 až 60 gramů na den, zatímco snaha o 170-240g komplexních sacharidů denně. Vaše komplexní sacharidy by se měl skládat z ovoce, zeleniny a celozrnných výrobků . Na začátek svůj jídelníček off chcete jíst asi 55 až 95 g nízkotučných bílkovin.